Opdatering Marts

Kære alle

Det går så hurtigt alt sammen og der er sket flere nye spændende opdateringer i klubben og derfor også her på hjemmesiden. Her kan du læse lidt om hvad der er sket den sidste tid i klubben.

Nina Støvring kommer og holder foredrag d. 29/3. Se her for mere information og tilmelding.

Henriks Hvidevarer og SYK’s D-Stævne i dressur er oprettet i aktivitetskalenderen i slutningen af april, d. 29/4 og d. 30/4.
Propositionerne kan du se på DRF GO! her.

Loppemarked d. 17/6 er kommet i kalenderen og tilmeldingen er åben. Læs mere her.

Spring stævne er lagt i kalenderen weekenden d. 12/8 og d. 13/8.

Og så har vi Jubilæumsfesten d. 7/10.

Bestyrelsen har fået nye medlemmer, kasserer, suppleanter og junior repræsentanter, velkommen til dem.
Du kan se og læse mere om Bestyrelsen samt referatet fra GF og bestyrelsesmøder her.

Galleriet opdateres løbende med nye billeder, blandt andet fra General Forsamlingen d. 23/2.
Billeder af da Dommertårnet blev malet og et sneak peak på den nye Springvogn der tager form.

Claus Toftgaard kom d. 15/3 og holdt sin inspirationsaften, det var en kæmpe succes og vi havde et stort antal deltagere der trodsede kulden og havde en hyggelig, inspirerende og meget lærerig aften i dejligt selskab. Billeder ses i Galleriet.