September

Det nyeste i september er en nøgleboks der er sat op på SYK skabet i ridehallen, ønsker man at benytte toilettet vil nøglen være at finde i nøgleboksen! Koden vil være til at få fingre i, på vores Facebook Medlemsgruppe kun for medlemmer eller kode kan rekvireres på tlf. 22 56 89 64 eller 28 13 83 68.

Så har vi lige haft Spring stævne med klubmesterskab i slutningen af august.
Kl 9 lørdag morgen d. 26 august gik stævnet i gang på Granlygård, de første starter havde deres kæpheste med til spring og højdespring, flot at højeste spring var på 125 cm. Derefter bød vi ponyer og ponymødre på banen, klubmesterskab for ponyer og sluttede af med hestene og klubmesterskabsklassen.

Klubmester Spring 2023
Pony: Nathalie Modeweg og Harlekins Pandora
Hest: Lisa Højkilde og Reja

Sponsorer
Henriks Hvidevarer var igen sponsor til vores stævne. Vi er så taknemmelige og glade for vores sponsor!

Kæphest undervisning og opvisning
I 6 uger over sommeren var 4 børn til undervisning, de fik prøvet kræfter med dressur og red et kvadrille program sammen, de sprang bane, højdespring og stafet spring. Alle havde det sjovt og gode dage.
Søndag d. 27. august, dagen efter springstævnet, drog SYK til Vordingborg i forbindelse med H.M.D. Margarete II besøg i Vordingborg. Børnene lavede opvisning og havde en dejlig dag sammen.