Lena Rohr Jepsen

Jeg har været medlem af SYK i ca 30 år. Nogle af de bedste hesteøjeblikke i mit liv har været med grobund fra SYK. SYK er mere end bare en rideklub for mig, det er hjemme- det er her de fineste oplevelser og venskaber finder sted- uanset hvor på Sydsjælland. Jeg elsker historien i klubben og vil værne om den historie der har været og den der kommer.

Jeg har selv haft hest i ca. 25 år som startede med de store, men mit hjerte er faldet for fjordhesten, som jeg har haft de sidste ca 10 år. Jeg har pt. en fjordhest udlånt til Fyn. Jeg elsker alt ved heste især breddeting men egentlig alle hestegrene. Jeg er uddannet staldmester, DRF træner, hestemassør og handicaprideinstruktør. Jeg har en mand og en søn og flyttede fra vores landsted til byen Præstø i 2021.