Juleridt i Tappernøje

10. december 2023

Kære alle,

Søndag d. 10. december 2023 inviterer Sydsjællands Køre- og Rideforening i samarbejde med Stald Søstervang og Beboerforeningen Rosenvænget i Tappernøje til

J U L E R I D T

Mødested: Stald Søstervang, Smidstrupvej 8, 4733 Tappernøje.
Vi rider langs vejene gennem Tappernøje op til Rosenvænget, hvor beboerne tager imod os med lidt forfriskninger og afgiver deres stemmer i kategorierne Bedst Udklædte – Pony og Bedst Udklædte – Hest.

Tidspunkt: Søndag d. 10. december kl 10.45
Vi rider kl 11. Der er mulighed for at komme fra kl 9.30 og benytte udendørs striglepladser. Vi åbner ind til gårdspladsen, så der er mulighed for trailerparkering – alternativt kan P-pladsen ved Kornmagasinet benyttes. Der vil også være opsamlingssted for ryttere på Centervej ved p-pladsen.

Afslutning: Vi forventer at være tilbage ved Stald Søstervang ml 12.30 og 13.

Præmieoverrækkelse; Tilbage ved Stald Søstervang, vil der blive optalt stemmer og uddelt rosetter til alle, samt pokaler sponsoreret af SYK til vinderne af Bedst Udklædte – Pony og Bedst Udklædte – Hest. Ved stemmelighed træder vores overdommer ind med den afgørende beslutning.

Stald Søstervang byder på en kop kaffe/te/saftevand.

Der vil være deltagerrosetter til alle, hvorfor tilmelding er nødvendig. Tilmeld dig på mail breddeudvalg@syk-rideklub.dk, din tilmelding er gældende, når du har modtaget et startnummer. Sidste tilmeldingsfrist 7. december

Vi glæder os til at se dig
Julehilsner
Maike
Breddeudvalg Sydsjællands Køre- og Rideforening.

Det med småt; Det er muligt at følge juleridtet til fods eller på kæphest, så længe gældende færdselsregler og god horsemanship følges. Alle deltagende heste og ponyer skal være iført trense eller kapsun. Det er ikke tilladt at føre hesten i grime. Alle ryttere skal bære ridehjelm.
SYK og Stald Søstervangpåtager sig intet ansvar for evt. sygdom eller skader på hest, rytter eller materiel under arrangementet.