HOBBYHORSE – Klub og DRF Kvalifikationsstævne

29. maj 2021
09:00

Sydsjællands Køre- og Rideforening inviterer til årets første Hobbyhorsestævne ved Kornmagasinet i Tappernøje.

Stævnet afholdes på græsarealet ved Kornmagasinet, Smidstrupvej 3, 4733 Tappernøje, og afvikles som kombineret hobbyhorse dressurklubstævne med åbne dressurklasser og kvalifikationsstævne til DRF Kæpheste CUP. Klubstævnet giver deltagerne mulighed for at afprøve deres færdigheder i de forskellige dressurprogrammer, uafhængigt af deres alder, og i kvalifikationerne kan man samle point til at kvalificere sig til DRF´s Kæpheste CUP.

Stævnet starter kl. 9.00. Programmet og tidsplan med starter, vil være tilgængelig på hjemmesiden fra fredag den 28. maj. Klubben forbeholder sig ret til at ændre i programmet, ind til på dagen.

Følgende klasser udskrives:

Dressur-klubstævne- åben klasse (se reglerne)

• Klasse 1 Der vælges imellem følgende programmer:
    • LC1
    • LB1
    • LA1
    • MB0
    • Grand Prix

Kvalifikationstævne til DRF Kæpheste Cup
Dressur

Klasse 2LC14-7 år
Klasse 3MB98-12 år
Klasse 4Grand Prix13-16 år

Spring

Klasse 520 cm4-7 år
Klasse 640 cm8-12 år
Klasse 760 cm13-16 år

Ponygames

Klasse 84-7 år
Klasse 98-12 år
Klasse 1013-16 år

Husk at læse reglementet, hvor du også kan læse mere, om klasserne, inden du melder til.

Tilmelding er efter først til mølle-princippet.
Kontaktperson før og under stævnet: Vicky Højager Larsen. Tlf.: 22 56 89 64 eller mail: vickyhoejager@gmail.com.
Under stævnet vil sekretariatet være åbent for information.
Ved ankomst meldes dette i sekretariatet, hvor et nummer vil blive udleveret. HUSK at tage sikkerhedsnåle med til nummer, hjemmefra.
Rytterne er selv ansvarlig for at tilmelde korrekt og deltagelse er først endelig, når der modtages en skriftlig bekræftelse.
Indskud: 40 kr. pr. klasse. Tilmeldingsfrist er 26. maj. Efteranmeldelse koster 60 kr. pr. klasse, såfremt klubben vurderer, at der er pladser tilbage.
Tilmelding, med dokumentation for betaling, skal ske til Vicky Højager Larsen via mail: vickyhoejager@gmail.com.
Indskud betales på mobilepay 63048 eller via bankoverførsel til kontonummer 0047-4470023649.
Tilmelding skal indeholde følgende oplysninger:

• Kopi/billede af indbetaling
  • Navn på rytter
  • Navn på kæphesten
  • Rytters fødselsdato
  • Hvilke(n) klasser der meldes til i. Hvis der meldes til i klasse 1, anføres hvilket program, der rides.
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Mailadresse
  • Oplys, om du skal låne en kæphest

Ved framelding refunderes indskuddet ikke. Klubben har ret til at frasige sig efteranmeldelser.
På vores hjemmeside https://syk-rideklub.dk/ kan du finde regler, links til dressurprogrammer, tegninger af programmer, forklaringer mm.

Der er ikke bord-bænkesæt til alle publikums, så vi anbefaler, at man, som tilskuer, selv medtager stole eller tæpper med til at sidde på.

Det er muligt at købe en kop kaffe/te, samt vand og sodavand. Da vi stadig skal tænke på smittefare og passe på hinanden, vil vi ikke kunne tilbyde at sælge madvare denne gang, så sørg for madpakker og lækkerier til jer selv.

SYK påtager sig intet ansvar for skader og tyveri på personer og udstyr. Dette gælder både under transporten til og fra stævnet, samt under opholdet og deltagelsen ved stævnet.

FB_IMG_1566667105596