Arbejdsdag i SYK

25. maj 2024

Kære medlemmer, tilhængere og familie.

I år afholder vi en arbejdsdag lørdag d. 25. maj i SYK (Rekkende By 9, 4720 Præstø), dette gør vi for os selv, hinanden og vores fælles omgivelser. Vi starter kl. 9 og tænder op i grillen ved 16 tiden.

Der vil være fokus på at få ordnet på parkeringspladsen og den store udendørs ridebane, så begge står klar til dette års dressurstævne med klubmesterskab d. 15. Juni. (se link til stævnet her)

Vi forsyner jer selvfølgelig med drikkevarer i løbet af dagen, samt kage, kaffe og te. Dette kræver ikke tilmelding og I kan bare komme og bruge den tid, I nu har. Vi vil også gerne sørge for, at I ikke skal gå og arbejde sultne og ved tilmelding til frokost sørger vi for sandwich, toast eller pomfritter – alt efter, hvad I bestiller i jeres tilmelding. Vi håber også, at I har lyst til at blive og hygge med os efter arbejdet, hvor vi tænder grillen, så skriv i din tilmelding, om du vil spise med.
Har man allergener eller andet, er man også velkommen til at medbringe sin egen mad.

Så tilmelding er ikke nødvendig, medmindre der er ønske om frokost og mad på grillen.
Tilmelding sker på mail til kasserer@syk-rideklub.dk

Det er selvfølgelig tilladt at tage familie og venner under armen, samt hvis nogle har redskaber, kan dette være en fordel også at have med.

Vi glæder os til at ses til en super dag i SYK.